Pages

Friday, February 25, 2011

Wanita Seksa Arnab [Kejam!]



Amaran: Video ini mengandungi unsur kekejaman yang melampau.




Kejam sungguh wanita ini membunuh arnab. Dia picit, dia pijak, dan bermacam lagi aksi yang tidak sepatutnya dilakukan.

Kenapa sejak kebelakangan ni terlalu banyak video penyeksaan haiwan dikongsi di facebook?
Saya rasa ada satu laman web yang menyiarkan video-video penyeksaan ini, mungkin mereka sendiri menghasilkan video ini, kerana aksi wanita itu seolah-olah seperti aksi wanita berketurun asia yang menyeksa kucing dulu. Aksi mereka sama, cuma orangnya berlainan. Jadi mesti ada tuan yang mengarah mereka berbuat begitu, mungkin director yang sama.

Modus operandi menggunakan wanita sebagai penyeksa, yang mana wanita itu yang akan seksa haiwan itu. Berpakaian agak seksi, mempunyai daya penarik dan mereka ini memang dibayar untuk melakukan aksi kejam itu.

Saya rasa tujuan mereka hasilkan video macam ni sebab nak lariskan sesetengah laman web. Maklumlah bila dah ramai kunjungi laman web tu, tentulah duit masuk. Cari publisiti dengan cara haram!

Tapi ini cuma pandangan saya, tak tahulah apa yang berlaku di sebalik kisah yang sebenar.

5 comments:

  1. aku tak sanggup tengok, aku dah boleh bayangkan ape yg dia buat!!

    seroiusly, muka cantik, hati teramat sangat busuk!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. pompuan x sedo ke diri......hrp muke je......prangai xleh hrp 100 pratus langsung...nauzubillah.....

    ReplyDelete
  3. lancau punya pompuan....aq dpat dia aq kerat2 biaq dia rasa...padan muka....

    ReplyDelete
  4. ya allah!!kesianye...:'( nasib baek arnab,,
    kalau kucing sy xnak tngok

    ReplyDelete
  5. melalak aku tengok vdeo ni. xsanggup nak habiskan. kat lantai tu ade 2,3 ekor yg dah mati kan? siap dye pijak2 lagi. lahanat punya kafir!

    ReplyDelete