Pages

Wednesday, March 16, 2011

Ramalan Kiamat 2012 dan Nibiru [Gempar!]


Kajian NASA

Untuk pengetahuan semua, sebuah planet bernama Nibiru atau planet x (oleh NASA) sedang melengkapkan putaran orbitnya yang berlaku setiap 3600 tahun. Planet ini 100 kali ganda besar bumi dan sama besar dengan planet Jupiter (musytari). Dijangka pada 21/12/2012 planet ini akan memberi kesan paling dahsyat kepada bumi dengan memutarkan kutub-kutub ke kedudukan terbalik (polar shifting) yang dijangka oleh NASA. 

Bulan Mei 2009, planet ini jelas kelihatan oleh semua penduduk bumi. 

NASA mengaitkan peristiwa ini sama seperti yang pernah berlaku banjir besar di zaman Nabi Nuh AS dahulu. Planet ini tidak akan menghentam bumi, tetapi daya tarikan gravitinya yang sangat kuat akan mengganggu bumi. Ia hanya akan lalu diantara bumi dan matahari dimana kecerahannya berwarna kemerah-merahan seakan-akan anak matahari. Langit akan kemerah-merahan waktu itu. (Tanda besar kiamat?)

Kelihatan AS dan negara-negara barat lain sedang sibuk membuat persiapan menghadapi keadaan ini dengan membina beberapa penempatan sementara di banjaran-banjaran gunung lengkap dengan makanan yang mampu bertahan selama 3 tahun kerana dianggarkan 2/3 penduduk bumi akan lenyap. Di Norway misalnya mereka membina sebuah gudang menyimpan segala biji benih di sebuah bukit lengkap dengan ciri-ciri keselamatan dan dari ancaman bencana.

Untuk rujukan penuh, sila lihat video-video di Youtube dengan search Planet x atau planet Nibiru.

Benarlah kata Rasulullah SAW, suatu hari nanti bumi akan hancur dan ada satu zaman dipanggil back to ancient berlaku dimana segala teknologi pupus dan manusia akan kembali seperti zaman purba, berperang dengan cara kuno.  Jadi bersedialah kita...





1 comment:

  1. But thats not happend bro.tiada apapun kelihatan di langit sampai sekarang.But thats not happend bro.tiada apapun kelihatan di langit sampai sekarang.

    ReplyDelete