Pages

Saturday, March 12, 2011

Tv3 Menghentikan Rancangan No Ordinary Family & Supernatural



Dengan dukacitanya saya memaklumkan di sini, rancangan tv yang diminati ramai iaitu No Ordinary Family dan Supernatural yang ditayangkan di tv3 telah dihentikan.




Semasa asyik bersembang dengan seorang rakan ini, dia turut kecewa dengan tindakan tv3 itu. Jika dilihat rancangan ini sememangnya mendapat sambutan dari penonton tv3.

Episod No Ordinary Family dan Supernatural belum tamat, dan jalan ceritanya tergantung. Tindakan tv3 yang menghentikan siaran rancangan itu adalah satu tindakan yang tidak bijak, kerana saya yakin ramai penonton yang ingin tahu kesudahan jalan cerita rancangan tv kegemaran mereka.

Salah seorang rakan saya turut mengadu tentang tindakan tv3 yang menghentikan waktu siaran rancanga kegemarannya. Katanya, rancangan drama Melayu terlalu mendominasi tv3.
(Kredit untuk seorang rakan ini yang mahu pandangannya diutarakan di blog saya ini) 
Kecewa...


6 comments:

  1. betul ke.. habis, tukar citer ape?

    ReplyDelete
  2. ordinary family diganti Pearl Movie..
    supernatural diganti Fuhh, pengacara awal ashari tu..

    memang aku tak tengok dah tv3..

    ReplyDelete
  3. Hello, bkn ape,
    TV3 dah takde duit nak beli citer omputeh
    Lagipun, citer US ni mahal
    so u ols tengokla adik2 TV3, cam 8TV Ke, NTV7 ke? TV9 NOT RECOMENDED sebab TV9 sama busuk cam TV3

    ReplyDelete
  4. tengok asteruk pun ok...
    btw,
    AXN pun tyg supernatural kul 11mlm hari selasa dulu
    skang dh abis dah

    ReplyDelete
  5. aduh aku ni peminat no1 supernatural plak too

    ReplyDelete
  6. tv3 dah start tayangkan SUPERNATURAL setiap hari selasa jam 11 malam...kalau x caya..tgok intisari rancangan tv3 ari ni...hehe...takkan tv3 nak hentikan citer yg hot ni..

    ReplyDelete