Pages

Saturday, September 17, 2011

Saya akan cuba

Masalah tahap keyakinan diri sering dibelenggu saya sejak zaman sekolah lagi. Saya seorang yang rendah diri, dan saya lebih mendahulukan orang lain daripada diri saya sendiri. Saya perlu berubah, bukan sahaja dari segi penampilan tetapi secara keseluruhan. Saya cuba untuk menjadi yang terbaik untuk dia. 

Saya akui sejak kebelakangan ini saya banyak berubah, dan saya suka dengan apa yang saya ada sekarang termasuklah arah hidup saya. Walaupun saya dan dia jauh, tapi apabila dua insan ini bercinta, tiada yang mustahil. Saya berjanji selagi saya bersama dia, saya tidak akan berlaku curang kerana cinta ini sangat suci dan istimewa buat saya.

Cinta kita sangat berbeza dengan orang lain disekeliling. Cinta kita ini sangat istimewa.

No comments:

Post a Comment